Szanowni Państwo,
w trosce o bezpieczeństwo Pacjenta w naszej Przychodni prowadzone jest monitorowanie zdarzeń niepożądanych. Zdarzenia niepożądane są niestety nieuniknione. Zadaniem pracowników przychodni jest podejmowanie działań mających na celu identyfikowanie i eliminowanie ich przyczyn, aby móc uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
Zdarzenia niepożądane to zdarzenia zaistniałe w trakcie udzielania lub w efekcie udzielania bądź zaniechania udzielania świadczeń opieki zdrowotne, prowadzące lub mogące spowodować negatywny skutek dla zdrowia lub życia pacjenta.
Nie stanowi zdarzenia niepożądanego zdarzenie, którego skutek jest przewidywanym skutkiem prawidłowo udzielonego świadczenia opieki zdrowotnej.
Sposób zgłaszania: bezpośrednio do Pełnomocnika Zarządu ds. Medycznych Kleszczowskiej Przychodni Salus, na formularzu papierowym w Rejestracji Przychodni, drogą pocztową na adres Przychodni lub elektronicznie na adres dedykowany: