Aktualności

Bieżące komunikaty * Aktualności z życia Przychodni * Informacje dotyczące COVID-19

Zgodnie z ustawą z dnia 24 października 2018 r. o ustanowieniu Święta Narodowego z okazji Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej, która została przekazana do prac Senatu RP USTAWA oraz komunikatów opublikowanych na stronach internetowych Ministerstwa Zdrowia oraz Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowo Funduszu Zdrowia
KOMUNIKAT MINISTERSTWO ZDROWIA
KOMUNIKAT NFZ

w dniu 12 listopada 2018 roku, tj. w poniedziałek, w Kleszczowskiej Przychodni Salus NIE BĘDĄ udzielane świadczenia zdrowotne w rodzaju PODSTAWOWA OPIEKA ZDROWOTNA (świadczenia lekarza, pielęgniarki i położnej).

W przypadku nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia pacjenta, które nie jest stanem nagłym, pomoc udzielana będzie pacjentom przez podmioty realizujące świadczenia nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, tj. Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, ul. Czapliniecka 123.
NOCNA POMOC LEKARSKA

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Rejestracją Przychodni (ul. Osiedlowa 2); numer telefonu 44 731 30 80; 44 731 30 15.

Mamy przyjemność poinformować, iż na podstawie umowy zawartej z American Heart of Poland S.A., ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, Kleszczowska Przychodnia Salus przystąpiła do realizacji Projektu w zakresie zdalnej 24 godzinnej opieki kardiologicznej nad Pacjentami, za pośrednictwem systemu teleinformatycznego.

Uprzejmie informujemy

  1. Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
    1. pisemnie (osobiście w Sekretariacie Przychodni, pokój nr 8, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 15.30, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, lub drogą pocztową na adres Przychodni: ul. Osiedlowa 2, 97-410 Kleszczów),
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.),
    3. ustnie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Skargi i wnioski wnoszone ustnie przyjmują:
    1. Prezes Zarządu,
    2. osoba wyznaczona przez Prezesa Zarządu w szczególności Pełnomocnik Zarządu ds. Medycznych i Pełnomocnik Zarządu ds. Organizacyjno-Prawnych,
    3. po godzinie 15.30 każdy pracownik Rejestracji Przychodni.

W załączeniu:

  pdf Regulamin skarg i wniosków (970 KB)

Przypominamy, iż zgodnie z umową zawartą pomiędzy Gminą Kleszczów a „Kleszczowską Przychodnią Salus” sp. z o.o. w Kleszczowie osobami uprawnionymi do bezpłatnych świadczeń udzielanych w poradniach specjalistycznych są osoby, które są wpisane do Rejestru mieszkańców.

Uprawnionymi do świadczeń (…) są mieszkańcy Gminy Kleszczów. Potwierdzeniem bycia mieszkańcem Gminy Kleszczów (…) jest wpis w Rejestrze mieszkańców, o którym mowa w ustawie z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U. 2017, poz. 657) o zameldowaniu na terenie Gminy Kleszczów na pobyt stały lub zameldowaniu na pobyt czasowy.

W związku z powyższym potwierdzeniem prawa do świadczeń może być:

  1. dowód osobisty z uwzględnionym meldunkiem na pobyt stały lub czasowy na terenie Gminy Kleszczów,
  2. aktualne zaświadczenie wydane przez Gminę Kleszczów potwierdzające wpis mieszkańca/pacjenta do Rejestru mieszkańców;

Brak potwierdzenia prawa do świadczeń uprawnia „Kleszczowską Przychodnię Salus: sp. z o.o. do odmowy udzielenia porady lekarskiej lub pobrania od pacjenta opłaty za udzielone świadczenie.

Informacje prawne

Dane adresowe

Kleszczowska Przychodnia Salus
ul. Osiedlowa 2, 97-410 Kleszczów
44 731 41 70
sekretariat@saluskleszczow.pl
Po-Pt: 08.00 - 15.30

Rejestracja

44 731 30 15

44 731 30 80