Kiedy zgłosić się do przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ), jak skorzystać z nocnej pomocy lekarskiej, a kiedy konieczna jest wizyta na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (SOR)?
Wszystkie te wątpliwości rozwiewa Rzecznik Praw Pacjenta. Zapraszamy do zapoznania się z materiałem zamieszczonym na stronie www.gov.pl
Kiedy zgłosić się do przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ), jak skorzystać z nocnej pomocy lekarskiej, a kiedy konieczna jest wizyta na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (SOR)? - Rzecznik Praw Pacjenta - Portal Gov.pl (www.gov.pl)
„Kleszczowska Przychodnia Salus” Sp. z o.o. przypomina, iż po godzinie 18.00 oraz w dni wolne od pracy, a więc gdy POZ nie działa, możesz otrzymać pomoc:
- kontaktując się z Teleplatformą Pierwszego Kontaktu (TPK) – uzyskasz tu teleporadę dzwoniąc na numer telefonu 800 137 200 albo wypełniając formularz internetowy (www.gov.pl/web/zdrowie/tpk);
- w Poradni nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej,
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
ul.Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów
Telefon do rejestracji: 446 358 534
Telefon do informacji: 446 358 534 - w Ambulatorium ogólnym - nocna i świąteczna opieka medyczna
Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Trybunalski
Telefon do rejestracji: 446 480 422
Telefon do informacji: 446 480 471 - w Gabinecie Lekarza Rodzinnego
Szpital Powiatowy w Radomsku
ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko
Telefon do rejestracji: 446 810 822
Telefon do informacji: 446 810 800
Prosimy pamiętać jednak, że Pacjent nie powinien zgłaszać się do nocnej pomocy lekarskiej po recepty na stałe leki, w celu wykonania kontrolnych badań, ani w celu diagnostyki dolegliwości występujących od wielu dni.