Szanowni Państwo!
W imieniu Zarządu Spółki oraz całego personelu Kleszczowskiej Przychodni Salus prezentujemy kwestionariusz ankiety, który jest narzędziem pozwalającym na poznanie Państwa opinii na temat jakości usług świadczonych przez Przychodnię.
Zachęcamy wszystkich mieszkańców Gminy Kleszczów i pacjentów Przychodni do jej wydrukowania, wypełnienia i złożenia w Przychodni.
Ankieta jest również dostępna w siedzibie Przychodni przy ul. Osiedlowej 2 przy Rejestracji, gdzie ustawione zostało pudełko, do którego można wrzucić wypełnioną ankietę.
Zebrane informacje będą podstawą do wdrożenia działań przyczyniających się do zwiększenia stopnia spełnienia Państwa oczekiwań.
Ankieta jest anonimowa. Zachęcamy do wyrażenia szczerych opinii.
Dziękujemy
- Szczegóły
- Odsłon: 1400
Przypominamy, iż 1 października b.r. weszła w życie ustawa wprowadzająca tzw. sieć szpitali. Utworzenie sieci ma zapewnić Pacjentom łatwiej dostępne, kompleksowe, lepiej zorganizowane leczenie, a szpitalom – korzystniejsze warunki działania.
Poniżej podajemy linki do stron internetowych, na których publikowane są najważniejsze informacje w tym zakresie.
Ponadto informujemy, iż w Szpital, który zapewnia mieszkańcom Gminy Kleszczów i podopiecznym Przychodni świadczenia w zakresie NPL - nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej nie uległ zmianie; od dnia 01 października 2017 roku jest to nadal Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie; Bełchatów, ul. Czapliniecka 123; tel. 44 635 85 34, 44 635 83 01.
Wykaz miejsc w woj. łódzkim, które od 1 października realizują Nocną i Świąteczną opiekę zdrowotną:
- Szczegóły
- Odsłon: 1402
Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Gminą Kleszczów a „Kleszczowską Przychodnią Salus” Sp. z o.o. w Kleszczowie osobami uprawnionymi do bezpłatnych świadczeń udzielanych w poradniach specjalistycznych są osoby, które są wpisane do Rejestru mieszkańców.
- Szczegóły
- Odsłon: 13667
Celem zapewnienia należytej organizacji pracy Przychodni oraz respektowaniu praw naszych pacjentów przypominamy, iż pacjent przewlekle chory ma prawo do uzyskania recepty na kontynuację leczenia.
Pacjent może otrzymać receptę bez wizyty u lekarza, a lekarz może wystawić receptę bez osobistego zbadania pacjenta w ramach tzw. porady recepturowej. Lekarz może wystawić jednak taką receptę tylko i wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do kontynuacji leczenia i tylko wtedy jeżeli jest to uzasadnione stanem zdrowia pacjenta odzwierciedlonym w dokumentacji medycznej.
W związku z tym prosimy, aby pacjenci co najmniej 7 dni przed zużyciem zaordynowanych leku/ów (7 dni przed zakończeniem opakowania), zgłosił ten fakt do Rejestracji Przychodni.
W zgłoszeniu prosimy podać:
- dane pacjenta (imię, nazwisko, PESEL),
- nazwę leku, który się kończy i na który powinna zostać wystawiona recepta,
- dawkę leku,
- zasady przyjmowania leku.
Informacja ta zostanie przekazana przez personel pielęgniarski do lekarza POZ. Lekarz w przypadku braku wątpliwości medycznych wystawi receptę na lek/i, którą to pacjent w dogodnym dla siebie czasie będzie mógł odebrać z Rejestracji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lekarz zaprosi pacjenta na wizytę, w czasie gwarantującym zapewnienie ciągłości leczenia.
Wdrożenie opisanej zasady pozwoli na zapewnienie naszym pacjentom sprawnej obsługi i ciągłości leczenia.
- Szczegóły
- Odsłon: 1636