- Szczegóły
- Odsłon: 1682
W trosce o bezpieczeństwo zdrowotne mieszkańców Gminy Kleszczów informujemy, iż stopniowo Przychodnia będzie wznawiała pracę Poradni specjalistycznych, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przeciwepidemicznego w czasie udzielania świadczeń.
W pierwszej kolejności prace wznowi:
- Poradnia kardiologiczna; dr Magdalena Wiewióra, która będzie udzielała świadczeń bezpośrednio w poradni oraz w ramach teleporad; 21 maja 2020r., od godz. 9.00;
- Poradnia diabetologiczna; dr Konrad Walczak; teleporady; 16 maja 2020 roku, od godz. 9.00;
- Poradnia endokrynologiczna; dr Paweł Nogal; teleporady; 21 maja 2020r., od godz. 9.00.
Zapisy do poradni odbywają się wyłącznie telefonicznie.
Podczas teleporad będzie można uzyskać receptę, bądź skierowanie na inne niezbędne i uzasadnione świadczenia zdrowotne (np. badania laboratoryjne).
Świadczenia, w tym teleporady, będą zawsze poprzedzane rozmową telefoniczną, podczas której zostanie wykonany wywiad epidemiologiczny i nastąpi wstępna kwalifikacja do świadczenia. Pacjenci będą umawiani indywidualnie.
Przed wizytą w Przychodni Pacjent będzie poproszony o wypełnienie krótkiej ankiety epidemiologicznej oraz zostanie zmierzona mu temperatura.
Bardzo prosimy o stosowanie ogólnie zalecanych środków ochrony, informowanie personelu o wszystkich okolicznościach mających znaczenie dla bezpieczeństwa zdrowotnego, a podczas wizyty wykonywanie poleceń personelu lekarskiego i pielęgniarskiego.
Prosimy zawsze przed przyjściem do Przychodni o kontakt telefoniczny.
Prosimy, aby do Przychodni zgłaszał się tylko Pacjent, bez osób towarzyszących, chyba, że wymaga tego stan kliniczny i bezpieczeństwo Pacjenta.
Bardzo prosimy, aby Pacjenci zgłaszający się do Przychodni byli wyposażeni w czystą maseczkę ochronną. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie w Rejestracji Przychodni w godzinach od 8.00 do 18.00 pod nr tel. 44 731 30 80; 44 731 30 15
- Szczegóły
- Odsłon: 1758
W trosce o bezpieczeństwo zdrowotne naszych Pacjentów informujemy o zasadach pracy Gabinetu Zabiegowego.
W przypadku konieczności wykonania na podstawie skierowania lekarza/pielęgniarki/położnej świadczenia w ramach gabinetu zabiegowego (pobranie materiału do badania, iniekcja), wizyta zawsze musi być poprzedzona rozmową telefoniczną z pracownikiem Przychodni.
Pacjenci będą umawiani indywidualnie, na określoną godzinę, aby w poczekalni przebywało w jednym czasie jak najmniej osób.
Prosimy o umawianie terminów świadczeń pod dedykowanym numerem telefonu:
GABINET ZABIEGOWY tel. 44 731 41 74
Świadczenie, będzie zawsze poprzedzone wywiadem epidemiologicznym oraz wstępną kwalifikacją uprawnionego personelu.
Przed wizytą w Przychodni Pacjent będzie poproszony o wypełnienie krótkiej ankiety epidemiologicznej oraz zostanie zmierzona mu temperatura.
Bardzo prosimy o stosowanie ogólnie zalecanych środków ochrony, informowanie personelu o wszystkich okolicznościach mających znaczenie dla bezpieczeństwa zdrowotnego, a podczas wizyty wykonywanie poleceń personelu lekarskiego i pielęgniarskiego.
Prosimy zawsze przed przyjściem do Przychodni o kontakt telefoniczny.
Prosimy, aby do Przychodni zgłaszał się tylko Pacjent, bez osób towarzyszących, chyba, że wymaga tego stan kliniczny i bezpieczeństwo Pacjenta. Bardzo prosimy, aby Pacjenci zgłaszający się do Przychodni byli wyposażeni w czystą maseczkę.
- Szczegóły
- Odsłon: 1511
W nawiązaniu do rekomendacji Ministra Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego oraz konsultantów krajowych w dziedzinie epidemiologii, medycyny rodzinnej, neonatologii i pediatrii informujemy, iż od dnia 04 maja 2020 roku wznawiamy bieżącą realizację szczepień, w tym obowiązkowych w ramach Programu Szczepień Ochronnych u dzieci, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przeciwepidemicznego w czasie szczepienia.
Dzieci z jednym zdrowym opiekunem będą umawiane indywidualnie, na określoną godzinę, aby w poczekalni przebywało w jednym czasie jak najmniej osób.
Szczepienie będzie poprzedzone teleporadą, podczas której zostanie wykonany wywiad epidemiologiczny i nastąpi wstępna kwalifikacja do szczepienia.
Przed wizytą w Przychodni opiekun będzie poproszony o wypełnienie krótkiej ankiety epidemiologicznej.
Bardzo prosimy o stosowanie ogólnie zalecanych środków ochrony, informowanie personelu o wszystkich okolicznościach mających znaczenie dla bezpieczeństwa zdrowotnego, a podczas wizyty wykonywanie poleceń personelu lekarskiego i pielęgniarskiego.
Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie w Rejestracji Przychodni w godzinach od 8.00 do 18.00 pod nr tel. 44 731 30 80; 44 731 30 15.
- Szczegóły
- Odsłon: 1971
DZIĘKUJEMY BOHATEROM!!!
DZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKO CO DLA NAS ROBICIE W TYCH TRUDNYCH CHWILACH. POZDRAWIAMY. LKS OMEGA KLESZCZÓW.
W dniu 17 kwietnia 2020 r. Kleszczowska Przychodnia Salus sp. z o.o. otrzymała wsparcie od Klubu Sportowego OMEGA w Kleszczowie, w postaci maseczek ochronnych dla kadry medycznej i pacjentów.
W imieniu własnym oraz całego Zespołu Przychodni serdecznie dziękujemy
Iwona Bednarek - Prezes Zarządu
- Szczegóły
- Odsłon: 1571
BARDZO DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM PRACOWNIKOM
"Kleszczowskiej Przychodni Salus"
w tym w szczególności naszemu personelowi medycznemu
za wspaniałą opiekę, wielkie serce i ogromną wiedzę
w walce z nieznanym wrogiem jakim jest koronawirus.
Życzymy Wam dużo siły i wytrwałości w pokonywaniu codziennych trudności,
aby ciepło przez Was okazywane
wróciło do Was ze zdwojoną siłą
Zarząd Przychodni
- Szczegóły
- Odsłon: 1317
Szanowni Państwo!
W imieniu Zarządu Spółki oraz całego personelu Kleszczowskiej Przychodni „Salus” prezentujemy kwestionariusz ankiety, który jest narzędziem pozwalającym na poznanie Państwa opinii na temat jakości usług świadczonych przez Przychodnię.
Zachęcamy wszystkich mieszkańców Gminy Kleszczów i pacjentów Przychodni do jej wydrukowania, wypełnienia i złożenia w Przychodni.
Ankieta jest również dostępna w siedzibie Przychodni przy ul. Osiedlowej 2 (przy Rejestracji).
W siedzibie Przychodni (przy Rejestracji) ustawiona została skrzynka, do której można wrzucić wypełnioną ankietę.
Zebrane informacje będą podstawą do wdrożenia działań przyczyniających się do zwiększenia stopnia spełnienia Państwa oczekiwań.
Ankieta jest anonimowa. Zachęcamy do wyrażenia szczerych opinii.
Dziękujemy bardzo
document Ankieta zadowolenia pacjenta w formacie "word" (105 KB)