Uprzejmie informujemy
- Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
- pisemnie (osobiście w Sekretariacie Przychodni, pokój nr 8, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 15.30, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, lub drogą pocztową na adres Przychodni: ul. Osiedlowa 2, 97-410 Kleszczów),
- za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ), - ustnie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Skargi i wnioski wnoszone ustnie przyjmują:
- Prezes Zarządu,
- osoba wyznaczona przez Prezesa Zarządu w szczególności Pełnomocnik Zarządu ds. Medycznych i Pełnomocnik Zarządu ds. Organizacyjno-Prawnych,
- po godzinie 15.30 każdy pracownik Rejestracji Przychodni.
W załączeniu: