Aktualności

Bieżące komunikaty * Aktualności z życia Przychodni * Informacje dotyczące COVID-19

POZ, NPL czy SOR?

Kiedy zgłosić się do przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ), jak skorzystać z nocnej pomocy lekarskiej, a kiedy konieczna jest wizyta na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (SOR)?

Wszystkie te wątpliwości rozwiewa Rzecznik Praw Pacjenta. Zapraszamy do zapoznania się z materiałem zamieszczonym na stronie www.gov.pl
Kiedy zgłosić się do przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ), jak skorzystać z nocnej pomocy lekarskiej, a kiedy konieczna jest wizyta na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (SOR)? - Rzecznik Praw Pacjenta - Portal Gov.pl (www.gov.pl)

„Kleszczowska Przychodnia Salus” sp. z o.o. przypomina, iż po godzinie 18.00 oraz w dni wolne od pracy, a więc gdy POZ nie działa, możesz otrzymać pomoc:

  • kontaktując się z Teleplatformą Pierwszego Kontaktu (TPK) – uzyskasz tu teleporadę  dzwoniąc na numer telefonu 800 137 200 albo wypełniając formularz internetowy (www.gov.pl/web/zdrowie/tpk);
  • w Poradni nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej,
    Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
    ul.Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów
    Telefon do rejestracji: 446 358 534
    Telefon do informacji: 446 358 534
  • w Ambulatorium ogólnym - nocna i świąteczna opieka medyczna
    Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim
    ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Trybunalski
    Telefon do rejestracji: 446 480 422
    Telefon do informacji: 446 480 471
  • w Gabinecie Lekarza Rodzinnego
    Szpital Powiatowy w Radomsku
    ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko
    Telefon do rejestracji: 446 810 822
    Telefon do informacji: 446 810 800

Prosimy pamiętać jednak, że Pacjent nie powinien zgłaszać się do nocnej pomocy lekarskiej po recepty na stałe leki, w celu wykonania kontrolnych badań, ani w celu diagnostyki dolegliwości występujących od wielu dni.